onsdag 8 april 2009

En award till MIG!!!

Tack söta gulliga Carola/Karåla, jag blev så glad!


Och jag ska ge den vidare till 10 personer... hur lätt är det då när det finns så många här i bloggvärlden som jag gärna går till och verkligen uppskattar...?
Jag gör ett försök men jag hoppas att den kommer runt till alla mina favoriter sen.... ;D

Christine/Tyrasmatte
Jeanette
Sara/Sunblizz
Scräpemma
Emmla
Maggan
Tinastina
Essmo
Karolina
Fia

Japp, men jag kunde delat ut flera, älskar er alla! Så ni vet....
Kram och godnatt!

10 kommentarer:

Karin sa...

Ååh! Tack snälla! Vad glad du gör mig! =)
Ösnkar dig en glad påsk!

kramis!

Emma sa...

Åh, tack söta du!! Vilken välkommen ljusglimt efter att ha trängts med alla andra påskhandlande människor på Konsum *skratt* Det, liksom alla dina söta kommentarer - de gör mig alltid så glad :D

Tusen tack, och ha en riktigt Glad Påsk!!

Kramar!!!

Anonym sa...

Tack gulliga du. Man blir alltid lika varm om hjärtat utav dina fina kommentarer. Awarden var väldigt gullig. Jag önskar dig en härlig påsk.kram...tyrasmatte

TinaStina sa...

Men åhhh...! Tack så hjärtligt för awarden! Det värmer alltid att få en award.

Underbara saker du gjort här inne. Gillar presentpåsen och asken längre ner. Jättefina och så bra när man vill ge bort något.

Skrattade gott åt chokladgröten! Såg sådär gott ut... :)

Ha en underbar Påsk! Vi kanske ses på Handarbetas träff? Jag ska dit på lördagen som sist.

Kramar!
Tina

Emma sa...

Men tusen tack, du goa Cath! Du är en av mina favoriter också, det vet du :) Glad påsk!

Cattis sa...

Glad Påsk! =)

sandra sa...

Grattis till awarden den är du värd!
och tack för den gulliga kommentaren i min blogg=)

Ha en riktigt mysig påsk!

Kramisar Sandra

M@gs sa...

Åh, tack va söööööttt...
kram

Karolina/karehed sa...

Tack för den fina aearden! Den gjorde mig så glad!

Kram Karolina

Anonym sa...

Åh du är väl alldeles för go!!! Tusen Tack :)

Ses om 2 veckor!!! :)

Bamsekram!!!

Sara