onsdag 8 april 2009

En påse till påsk

Jo, det verkat ju dött här emellanåt men jag pysslar ganska mycket faktiskt... och så är jag otroligt trött!!! Tror jag är i stort behov av påsklov just nu, och imorgon em har jag just det! Underbart! En hel vecka ledigt med bara vila. Och så pyssel och mys med barnen. Orkar inte åka iväg, dessutom är ju inte alla i familjen lediga heller!

Nå, här är i alla fall en liten påse jag gjort med material från Pysseltagen!
Skojigt med annat än påskägg faktiskt!
Kram!

3 kommentarer:

CillaT sa...

Sååå söt! Älskar färgerna och "enkelheten"=D

Maja Stokk / eyovine sa...

Sååå himlans gullig =)

Emma sa...

Åh, en sådan söt påse!! Och ja, ett mycket bra alternativ till påskägg!! Är det Swissdot (eller vad det heter?) cardstock?? Underbar färg iaf!! Och urgulligt dekorerat!
Hoppas du nu får vila upp dig ordentligt i påsk!! :)

Kramar!!