söndag 5 april 2009

Jag har gjort av med pengar!!!

Ja, det är trist men sant!!! Jag har inte räknat ihop totalnotan och tänker inte göra det heller...

... och jag som inte hade tänkt handla nåt heller! Jo, jag hade spetsat in mig på Pysselpassions nya dop-stämplar men de var ju slut.... då blev jag tillfälligt förvirrad och handlade så här mycket... Kan man skylla på sånt??? Och så kan jag skylla lite på Maja Design som hade så fin ny kollektion så man kunde inte välja bort nåt papper..... ;D

I alla fall så kanske ni förstår att jag har bevistat Syfestivalen med mina gulliga väninnor M och M. Jag handlade hos Scraparazzi där jag pratade en hel del med Zornitsa och Kerstin och Kortmakaren där jag hittade Retroflower-punchen i stl L till bra pris. Sen handlade jag lite hos Pysselmyran , alla ljuvliga papper av trevliga ägare till Mimas Scrapbooking samt lite grann hos Engströms. Fler butiker fanns förstås på plats och jag pratade med och fick bra tips av trevliga representanter från Mians scrap och design.
Men man kan ju inte handla allt och överallt.... Även om jag hittade många bra saker som nog är heeelt nödvändiga och som man absolut INTE klarar sig utan... och som måste upp på den där "måste ha"-listan (ni vet den som kommer före önskelistan....)

Kram och tack för alla gulliga hälsningar jag får här inne!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Åh!!! Du gjorde helt rätt i att shoppa loss :)

Jag missade syfestivalen :( SNYFT!!!!

Nåja...ses vi till Cityscrap i slutet av April?

Stor Kram!!! / Sara

jenny/e.j.m sa...

Åh vad synd att jag missade dig=(
Jag stod i MiMas monter på lördagen, men men vi syns väl kankse snart. Vad mycket fint du shoppade och visst är majas alla papper ett måste.

Kram
Jenny

Kamilla sa...

OJ vad du shoppat, lylloost!!!
Det är klart man måste köpa alla Maja papper :D dom är ju så fiiina!
Suck min måste-ha-lista når mig snart till fötterna *skrattar* ja, jag får sälja litet kanske ;)
kram kram och ha en härlig tisdag!

Karin sa...

Wow! Va mycket läckra grejer! papprena ser jättefina ut! =)

Carola sa...

Men visst är det härligt när man tillåter sig att shoppa loss?!
Du har något att hämta inne hos mig :)