tisdag 27 oktober 2009

Choklad

gör mig glad! Och choklad ska det väl vara till jul, inte sant? Här har jag gjort omslag till Marabou Premium chokladkakor, går ju att göra till vilken chokladkaka som helst förstås. Jag mätte bara kakan och så tog jag någon millimeter extra och så bigade jag och vips fick jag ett nytt överdrag att sätta ovanpå det gamla... som dessutom fick lite julstämning med Inkidos vackra julpapper. Det kommer garanterat att bli fler kakor till jul, det är en bra gåbortspresent! Eller som julpresent till fröknarna. Fast barnens fröknar och magistrar får nog nåt helt annat i jul...

Den här bruna har jag visat i Pysseltagens blogg där jag har utmanat mina DT-systrar att altra choklad, så nu väntar jag med spänning på vad de kan hitta på....
Haha, jaa, same same but different, eller hur?
Och här vill jag passa på att tacka Mill@n med fina bloggen http://millanspyssel.wordpress.com/ vars fina chokladkakor jag länge beundrat innan jag vågade mig på att göra egna! Tack för all inspiration du ger!
Det var allt för idag! Det kommer mera för nu har jag ganska mycket pysslat som jag behöver visa men jag har bestämt mig för att inte ketchupblogga, jag har lärt mig att schemalägga inläggen, tjoho.... ;D
Missa inte tävlingarna som pågår hos Allt Om Scrap - Den bästa nättidningen som nu fyller 1 år, skynda er in och kika på blogcandies m.m.
Kram! Cath.

1 kommentar:

Mill@n sa...

Så snygga Cath!! Tack för fina ord och länken, alltid roligt om man kan smitta av sig av något! Kram