onsdag 28 oktober 2009

Febrig LO!

Nä, Lille E hade väl inte feber här direkt men här är han nyopererad. Febern hade snarare jag, scrapfeber smittad av Magdas. Hann inte med alla bidrag men väl 7 av 11 scraputmaningar, var ju ganska bra ändå. Och massa papper har jag kvar från kitet, så lite godbitar har jag kvar.

Denna LO har ju inte direkt mina färger och jag hade nog inte valt de här papperen själv, därför är det alltid en extra utmaning att scrappa med papper man får i ett kit så där. Man upptäcker att man är ganska enkelspårig annars... ja, jag talar för mig själv förstås... Skissen är en av Momas, bara älskar hennes fina skisser! Det var också en teknikutmaning där man skulle använda nån teknik för att lyfta fram fotot. Jag använde svart fotomatta samt 3d-kuddar (vilket ju inte syns så väl här) samt inte för många dekorationer.... Hoppas jag lyckades men JAG tycker i alla fall att fotot drar ögonen till sig!


Ni missar väl inte att Allt Om Scrap-tidningen firar 1-årsjubileum med blogcandy och fina tävlingar, blogghoppet hos mig finner du HÄR!


Inga kommentarer: