torsdag 29 oktober 2009

Jag scrappade ju med feber...

... till Magdas, ni vet! Här kommer några bidrag dit som jag inte visat här... Annars håller jag på att pyssla massor nu när jag är ledig, men inget jag kan visa ännu tyvärr....
Man skulle scrappa om nåt som gör en stolt. Jag är stolt över ganska mycket, framför allt mina barn, men också över att jag lyckades utbilda mig på högskolenivå när jag var lite till åren (haha...låter ju supergammalt va?!! )och redan hade en stor familj. Här scrappade jag då mitt första "skolfoto" som lärare och rubriken som dock inte syns så bra lyder: Stolt ny lärare.
En annat utmaning var att man skulle scrappa ett kort eller en present till någon som fyllde år... Jag gjorde förstås en chokladkaka... med de fina papperen från Graphic45! Blomman från Prima passade utmärkt, den köpte jag på Handarbetas stora träff förra helgen. Och chokladkakan var ett av alstren som jag knåpade ihop då. Har gjort 2 layouter också men de är inte riktigt klara än... behövs lite fler dekosar och så nån rubrik förstås... blir väl vilket år som helst....
Det är så fantastiskt roligt att åka på en sån stor träff, för det är så mycket folk man träffar, flera "gamla bekanta" men också såna som man aldrig träffat förut. Och alla är lika trevliga och hjälpsamma. Det tycker jag är roligast av allt, att alla scrappare är så himmelens trevliga (det finns säkert ett och annat undantag som bekräftar regeln, men inga jag träffat på ....;D), ett underbart släkte faktiskt!
Kram på er, nu ska jag ta hand om den här dagen med mina barn.
/Cath.

Inga kommentarer: