måndag 29 mars 2010

För länge sen...

... i början av året tror jag så gjorde jag den här enkla LOn med härliga bananskalarbilder. Tror att jag gjorde den efter en skiss till en utmaning, men så blev jag aldrig riktigt klar med den, tyckte att det fattades nåt. Så jag fotade aldrig i tid... Nu har jag inte lagt till nåt alls på den men jag känner mig klar med den i alla fall...
Och nu får ni äntligen se den... Sist jag tänkte lägga in den så hamnade den på sniskan, så där som på älgen en bit nedanför... men nu när jag testade så ville den stå rakt. undras vad som var fel förut...?

Nu är det snart påsk hörni, usch vad tiden går fort. Påskpyntat har jag inte gjort men det hinns nog med innan skärtorsdagen i alla fall... Har varit lite mycket på sista tiden nu...

Nä, läggdags...

Kramar!

Cath.

3 kommentarer:

TesaB sa...

SÖT! Och härliga färger! Vilka mysiga foton - bra idé att fota egenheter som är så roliga att spara för framtiden. Sonen har också ett väldigt speciellt och ritualiserat sätt att äta banan på, borde nog dokumentera det! LOL!

Tigris Predikantan sa...

Fin! Ja har tränat lite men idag skall jag nog göra ett "riktigt" kort!
:)

NB sa...

Härlig färgkombination!