torsdag 1 april 2010

Skärtorsdag!

Och nu är det påsklov! Tjoho! Och jag tror att jag inte känner mig alltför dödens trött... det vore ju skönt. Om inte annat för min familj!

Jag har städat och handlat och haft tvättstugan ikväll. Puuuh! Handlat massor med godis, fast jag tyckte det var pyttelite... så är det när de där smarta godisförsäljarna ger oss större påsar till påsk. Man tycker det skramlar lite på botten av påsen och så är det 1 kilo! Jag köpte tre såna skrammelpåsar. Och det känns lite lite... Men så är vi många barn i vår familj! ;D

Men inte påskpyntat, äh, det får jag göra imorgon bitti... Min dotter har dekorerat påskriset i alla fall och det gjorde hon med den äran. Kanske något hysteriskt men det är ju det som är grejen! Sobra påskris får jag väl ha när ungarna har flyttat hemifrån...

Jag har i alla fall dekorerat ytterdörren med denna krans... kanske lite i enklaste laget, vet inte riktigt. Jag som var den enda i huset som inte hade någon julkrans på dörren har i alla fall en påsk-krans. Det har ingen annan! Men mer info om vad jag använt hittar du i Pysseltagens blogg.

Jag uppdaterar nog imorgon igen, har lite jag kan visa nu.

KRAAAM!

Cath.

Inga kommentarer: