måndag 20 september 2010

Räckte inte hela vägen här heller...

Här var det julkort! 6 stycken men det var alldeles för få för Svensk Scrapbookings augustiutmaning för där skulle man göra 8 julkort utan stämplar. Längre än till 6 stycken hann jag dock inte, men nu satsar jag på månadens utmaning där man ska göra 9 stycken av restpapper... haha, inget svårt alls, bara tiden finns där. Har gjort 3 än så länge...







Det ser i alla fall ljust ut för släkt och vänner att få julkort i år!

Kramar!

Cath.

5 kommentarer:

Marian sa...

Prachtige kaarten
Groet, Marian

La Vikinga sa...

Vilka snygga kort - alla olika dessutom! Olika papper och olika design!

Charlotta

PS. Jag tror att jag var på ditt jobb idag - i 5:an där jag trodde att jag kommit fel... Kolla får du se varför

Lilo sa...

Så otroligt vackra!!! Du är makalöst duktig! Jag har då inte ett gjort ett enda julkort i år. Inte än ialla fall...

tess sa...

Jättefina!!!!! Jag gör lite julkort jag med... ler.

Ninas hobbyblogg sa...

Fina julkort! :) Jag fick också ihop 6 kort till augustis utmaning.När jag slutfört det 6 insåg jag att jag aldrig skulle vilja lägga upp dem i galleriet, så jag lade ner projektet... Ska bli kul att träffas igen , och nej, jag är inte sur ;-) Själv sitter jag med kort från juni förra året på mitt samvete... lovade att maila dem, och de har fortfarande inte skickats....
Vi ses om 1 1/2 vecka! Kram Nina