söndag 19 september 2010

Tre kort till en skiss

Jajamänsan, detta är såå typiskt mig, jag skapar till utmaningar men att lägga upp dem i rätt tid, det är lite mer ovanligt att jag hinner med. Fast det gör ju inget, det skojigaste är ju faktiskt att skapa, eller hur? Scraplagret hade en utmaning i augusti månad att skapa tre olika kort efter en och samma skiss. Haha, och den skissen är ju som mina kort brukar bli om jag inte tänker till, så det var inte direkt svårt... ;D Men jag gillar ju att göra den sortens kort, så jag klagar inte. Det blev i alla fall dessa tre kort:


Ett tack-kort som svägerskan och svågern fick tillsammans med en flaska goood rosé (kan man väl dricka fastän det är höst va?) som tack för att de orkade åta sig våra små nästan en vecka i somras! Bättre barnpassare kan man nog inte få! I och för sig så har vi flera likvärdiga i omgivningen här, tur är det, ibland behövs lite egentid.


Ett lite mer killigt bra att ha-kort! Med ur-gamla papper
 men inte mindre snygga för det, eller hur?!!

Grattis-kort är alltid bra att ha. Här var det papper och dekosar från Mollys.

Nu ni ska jag faktiskt jäkta in i Pysseltagens blogg och blogga lite där också, sen ska jag jobba lite. Jag har haft en ljuvlig söndag, önskar att alla söndagar vore som denna. Vi ska försöka att inte boka in något mer än de två innebandyträningar som uppfyller en stor del av dagen. Söndagen ska vara en vilodag. Och scrap-dag! Punkt.

Kramar!

Cath.

2 kommentarer:

Kamilla sa...

ÅÅh så vackra kort!!
Jag är likadan, jag skapar och hinner aldrig skicka in...
Kram kram

NuttesPyssel sa...

Hej. Tokfina kort! =)