onsdag 15 december 2010

Hej på er!

Hur otroligt som helst att med liiite tid så bli det mycket bloggande, nåja, jag schemalägger en del också, sån tur att såna funktioner finns!

Idag har jag visat dessa två alster på Pysseltagens blogg (direktlänk till mitt inlägg). Kika in där om du vill se vad jag gjort eller använt. Vimplar har jag sett så många fina och jag har länge velat göra en själv men nu äntligen kom jag till skott (ja jag vet, jag är inte speciellt snabb på nymodigheter. Bara att jag använder just det ordet; nymodigheter,  får er ju att förstå, eller hur?!).


Och så blev det ett blomkrukekort, lite skoj med ett juligt sådant tänkte jag.


Nu ni, ska jag lägga in lite citronsill så den hinner bli klar tills på fredag då den ska avnjutas. Jag älskar sill och jag lär få mitt lystmäte rågat av den varan när jag nu ska äta julmat i dagarna tre. Hoppas jag bara inte blir less på det innan jul. Och så ska jag slå in lite julklappar. I år har jag tänkt slippa stressa den 23:e. Hm, ja stressat blir det säkert ändå. Men lite mindre i alla fall... ;D

Kram och godnatt (så småningom)!

Cath.

8 kommentarer:

Marian sa...

Prachtig de bloemenvaas. heel leuk idee
Groetjes Marian

Cornelia sa...

Jättefina vimplar och härligt kort!

j´shörnan sa...

hej kära vän jag skulle vilja be dig att baka din goda kladd kaka kram på dig vi ses på lördag.

Petra/Paradise sa...

Jasså! DU är en sillätare du! :)
ROligt att lägga in sill själv å göra egna roliga blandningar :D

SJälv är jag inte hejdlöst förtjust men en liten senapssill brukar kunna hamna på tallriken iallafall.

Finfina alster du gjort!
Vimpelraden blev superfin!! Hade gärna sett lite närbilder av den också så man får se alla härliga detaljer!! :D

Blomkrukekortet är ljuvligt med alla dess blommor! FINFINT!!

TAck för inspirationen!

KRAM Petra

Tigris Predikantan sa...

Vill önska dig en trevlig helg!
PS. Glöm inte min utlottning! DS

Gurkiss sa...

Läckert :)

Kram Gurkiss

Jozebelle sa...

Oj vad fint du gjort, jag ska också prova på att göra vimplar här lite längre fram, men det kommer inte stå God Jul, du får hålla utkik i min blogg....

Sanna F sa...

Super fin vimpel!!!!!
God Jul