tisdag 14 december 2010

Redan visade alster!

Ja, men inte här, utan i AoS julkalender!


Först ut ett par juliga påsar som jag fyllde med saffransskorpor och skänkte till fritids julbasar, hoppas att de blev uppskattade! Själva kunde vi ju inte gå för barnen var sjuka. :( 


Och här en korg som är gjord av ett cardstock och som rymmer mycket godis vill jag lova! Mammas hemtjänstpersonal ska få den här korgen i julveckan, nu står den här i hallen så fint inslagen i cellofan, vilket är en himmelsk tur för annars hade nog det där godiset varit slut till i nästa vecka.


En liten närbild på den hemgjorda blomman. Kul med egna blommor för då kan man matcha så bra!

Usch, här har magsjuka huserat men nu ska alla vara klara med den hoppas jag. Inget skoj alls, men det verkar trots allt vara en influensa av snabbt övergående art.

Kram och godnatt!

Cath.

3 kommentarer:

Marian sa...

Wat een prachtige creaties
Groet,Marian

Cornelia sa...

Oooooh! En sån skulle jag vilja hinna göra före jul! Till mina goa arbetskamrater... men jag tror inte att tiden räcker till, tyvärr.

Gurkiss sa...

Jätte vackert :)

Kram Gurkiss