tisdag 19 april 2011

Ett blötdjur bor hos oss!


Hejhej i solskenet!

Jag är nyss hemkommen från en långpromenad i solskenet, vi har lämnat yngsta dottern vid badhuset, hon går på extra simhopp nu under påsklovet. Med mig hade jag kameran så vi har fotat, jag och Emrik. Får bjuda på lite vårbilder senare här tror jag. Hoppas att några blev bra i alla fall.

I söndagens bilaga på Allt om Scrap så skulle vi scrappa ett foto som berättar en historia. Det här fotot symboliserar historien om vårt blötdjur Jonesy som älskar allt vad vatten heter, hör han vatten rinna nånstans så kommer han genast rusande. Han tycker att skönaste platsen är duschen när någon precis har duschat. Det här fotot är från i höstas. Nu igår fyllde han 1 år, vår goa kisse!


Visst är han fin!


Åter till sysslor, idag står förutom vidare städ och flyttbestyr också besök på Torekällberget på schemat. Vi hemmaturistar! Myyys!

Önskar er en underbar dag!

Kramar, Cath.

Inga kommentarer: