onsdag 20 april 2011

Några layouter...

..som jag inte hunnit fota och visa är härmed både ock!

Den första är ganska gammal och gjord halvvägs till nån utmaning nånstans... men det skanades nåt och nu är den äntligen färdig och insatt i album.


Häromveckan när jag var sjuk fick jag ett litet flow och skapade lite layouter, här är två av dem. Skapade med LYHKs mars-kit och skolstartsfotona från i augusti...


Dottern klädde sig i foppatofflor och benvärmare, haha, tur jag inte var
 hemma och förstörde hennes outfit... ;D


Sonen hade jag lagt fram kläder till och det funkar fortfarande... ;D

Åter till tvättstuga och ommöbleringen som tar extra tid eftersom jag tyckte det var en lysande idé att åka till IKEA igår och köpa lite nya möbler. Har låtit hemmet förfalla ganska så länge på grund av bristande tid och ork... nu ska det bli fint igen!

Kram på er!

Cath.

Inga kommentarer: