söndag 26 juni 2011

Inte dags för någon ketchupeffekt än men...

... jag hann faktiskt med att scrappa en layout till Svensk Scrapbookings cc också, en skissutmaning! Å, vet ni, jag har använt spillpapper *nöjd*!

Men nån gång kommer väl lite ketchupeffekt här i bloggen för jag har pysslat en hel del som jag inte hunnit visa här. Nu hoppas jag få mer scraptid framöver också (även om jag har lite annat för mig också nu när jag blir ledig!) och om två veckor ska jag till Bålsta och pyssla en hel dag! Lyckos mig! ;D


Min fina fina tjej!


Liten close-up!

Kram och gonatt!

Cath.

4 kommentarer:

Karin sa...

vilken söt layout! Gillar massor! =)
kram!

Petra/Paradise sa...

Kalasfint!! :D

Kramisar

Carina sa...

Hej!
En underbart vacker LO du gjort.Den måste du vara helnöjd med!

smuulan sa...

Superfin LO!