söndag 19 juni 2011

Tack!

för att så många vill vara med i min utmaning! Och än finns det ju tid kvar, ända fram tills torsdag 23/6 kl. 23.59. Jag har varit in och kikat på alla era fina fina bidrag och lämnat kommentarer. Om ni INTE har fått nån sån mer fysisk hälsning från mig så beror det på att Blogger bråkar med mig och jag tror att det inte bara är jag som har det problemet. Jag blir liksom utkastad hela tiden... Så vid sjunde försöket sisådär så brukar jag ge upp. Men jag kommer tillbaka och försöker igen, jag lovar!

Så vill jag tipsa er om att det är söndag (som om ni inte visste det, jag tror ju absolut att ni har koll på almanackan) och då är det dags för en ny söndagsbilaga, den näst sista innan sommaruppehållet.... Idag har vi liftat en av Marie/Misons fina layouter, skynda er in och inspireras!

Kram på er och ha en trevlig söndag! Idag ska jag städa, slappa och scrappa och gå på ett 5-årskalas.

Cath.

Inga kommentarer: