tisdag 10 april 2012

En layout från Karlstad-träffen!

Tänkte att jag äntligen skulle visa den här! Den har ju varit fotad och klar ett tag... *skäms*
Jag glömde ju att ta med foton på träffen och tur är ju att man har en kompis som snällt "lånar ut" sina. Tyckte det här fotot på hennes dotter+kompis var så läckert och jag skapade den till en skiss om jag inte minns fel. Förstås totalt vinstfri, får mer cred för korten jag gör än mina layouter. 
Men jag visar dem ändå ;D. 


Papper från LYHK mars-kit. Vill passa på att tipsa om att fina Marie har ett erbjudande som gäller några dagar till om du vill starta en prenumeration med dessa välkomponerade kit nu, läs mer här!

Nu ska jag jobba lite, vilka fler än lärare jobbar på sin inarbetade tid?

Kram, önskar dig en underbar dag!

Cath.

2 kommentarer:

M@gs sa...

Fint... Ja Layouten också förståss ;) Tack igen för i helgen.
Kram på dig

Lilla Pyssel Inger sa...

Underbar LO i härliga färger och med underbara detaljer till :) Man blir aldrig besviken av att ta en titt in här :)

Ha det bra och önskar dig underbar dag och vecka :)

Kramar från Lilla vännen Inger♥