måndag 9 april 2012

Påskhälsningar!

Hej på dig!
Ja, äntligen ger jag ifrån mig ett livstecken här... det har ju varit påsk och innan var det himla mycket med jobbet och nu under påsken har jag försökt att bara koppla av! Och så har jag förstås umgåtts med nära och kära också! 

Förra söndagens söndagsbilaga bjöd på scrappat med snören och gärna hål i papperet. jag kunde inte motstå den utmaningen från Marja och så här blev mitt kort:



Det får bli min påskhälsning till dig också, får se om jag hinner blogga nåt mer idag. Har lovat mig själv att detta ska vara min pysseldag, hmmm, får se hur bra det går, ett kort har det resulterat i hittills... 

Kram!

3 kommentarer:

Marian sa...

Ziet er heel mooi uit
Groetjes

Anita/AniLi sa...

Hej Cath, tack för din gulliga kommentar inne hos mig!
Kul utmaning detta med snören och du har verkligen gjort ett läckert kort!
Kram, Anita

Jeanett sa...

Flott kort du har laget:) Håper du har hatt en fin påske:)
Klem, Jeanett