tisdag 22 maj 2012

Dopdagen till ära...

... visar jag ett dopkort till en annan liten flicka, för jag har inte gjort något till Estelle, gissar att det skulle drunkna i den övriga skörden i alla fall... 


Det var ett bra tag sen jag gjorde ett klänningskort så nu tyckte jag det var dags.


Jag gick all in med rosa pärlor och rosor.


Insidan stämplade jag, clearembossade och inkade in med Spun Sugar.

Önskar dig en trevlig kväll, jag ska sitta ett tag och jobba! 
Hade hellre pysslat men jobbet går först och nöjena sist! 

Kramar, Cath.



8 kommentarer:

Agneta Lundbäck Sjölin sa...

hejsan Cath... så helt underbart dopkort du har gjort jättesött....även bröllopskortet var ju bara sååå himla fint, riktigt kul att kika runt hos dig..
ha en härlig vecka och helg
kram
Agneta

Yvonne sa...

Men åhhhhh vad vackert!!
Supersött. Estelle skulle nog blivit jätteglad för ett sånt kort (eller iaf hennes mamma)
Kram/Y

Marian sa...

Ziet er stijlvol en geweldig uit
Groetjes

Sandra Hammer sa...

Så søtt kort! Virkelig pent pyntet, dette må jeg også gjøre :D Følger bloggen din ;)

Smil fra Sandra

onkis sa...

Detta va en mycket vacker dopklänning.
Välarbetad!

Roligt att du gillar det jag gör,värmer när man får så snälla kommentarer. Tack!
Ha en bra dag!

TesaB sa...

Wow! Vilket helt fantastiskt fint kort!!!

tina sa...

De där gillar jag!
Har aldrig gjort något klänningskort men någon gång ska jag med prova.
Jättefint:-D

Mvh Tina

Angelica sa...

Vackert!!
Snyggt dekorerat.
Ha det gott!