måndag 21 maj 2012

Lillblomman skissar i maj!

Hej!
Kunde inte låta bli att vara med i majutmaningen hos Lillblomman skissar!  Ullis gör fantastiska skisser och just en skiss är kanon att ta till när man har lite idétorka, sån är i alla fall jag! 

Det blev ett bröllopskort till et par som gifter sig på lördag. Jag har ingen aning om vilka de är och tror knappast att de läser min blogg... Tror de har fullt upp med allt annat nu förresten... så glad att jag har "mitt gjort" 


Ur ett annat perspektiv... 


Önskar dig en trevlig vecka! 
Jag ska försöka hålla ögonen uppe ända tills jag kommer i säng... får se om jag lyckas ;D!

Kramar!

Cath.

4 kommentarer:

Marian sa...

Vind je kaart prachtig en stijlvol
Groetjes

onkis sa...

Fint bröllopskort,
snygga papper.
Kram!

Ulrika aka LillBlomman sa...

Åh vilken härlig tolkning! Blir så glad att du gillar mina skisser:) Kram!

Lotta sa...

Vilket läckert bröllopskort!!