måndag 21 februari 2011

Shabby chic!

Idag i den sedvanliga söndagsbilagan i AoS så scrappade vi shabby chict. Här är mitt bidrag, hmmm, 6 år sen han var så liten och låg i vagnen, min lille prins. Jaa, att tiden går fort har jag ju redan konstaterat. Idag  träffade jag också min lilla gud-dotter som snart fyller 1 år. Va? Redan?!! Fast först är det hennes storasysters tur att fylla 5! Så nu klurar jag på vad för prinsessigt råååsa kort jag ska göra till henne... För jag antar att det är just något sådant som går hem!


Jag har skapat av det härliga februarikitet från LYHK, heeelt i min smak den här gången!


Åsså var det en närbild, näääej, två tar vi!


Jag önskar er en underbar vecka! För min del är det en arbetsvecka kvar innan sportlovet, och det ska bli sååå skönt att bara vara ledig och slappa och scrappa... Fast yngste sonen har bestämt fått för sig att vi ska åka och bowla då och det är klart att vi kan göra! Det är ju trots allt sport-lov! Men, som sagt, en vecka kvar...

Kramar, Cath.

5 kommentarer:

Marian sa...

Wat een prachtig foto
Groetjes

Lilla pyssel Inger sa...

MYCKET MYCKET FINT och så välarbetat med en massa underbara färger och detaljer:)
Såg att jag har missat flera andra underbara LO´s du är så duktig på att skapa och få det till:)
Trevligt att du gillade mina korgar dom har varit jätteroliga att göra också:) Å dom är flätade i cardstock det stämmer!
Önskar dig en riktig trevlig måndag och vecka, kramar från lilla Inger:)

Unknown sa...

Uuunderbar LO!

Kram!!

Unknown sa...

Jätte snyggt !!
Kram Elin

onkis sa...

Nu har jag skickat runt lite på din blogg, och va mycket fint du gör..
Jag ska göra en Lo idag så tack för insperationen.